Playlist

sobota, 20 lipca 2013

♦Rozdział 8♦ "Nie słyszałaś?Wyjdź!"

Oczami Patricii

-Amber?Kupiłaś sobie ubrania na urodziny?-zapytał Fabian z nadzieją że odpowiedź będzie przecząca
-Nie.....Tatuś mi przysłał
Wszyscy byliśmy zszokowani odpowiedzą blondynki.
-hahahahahahah żebyście widzieli swoje miny!Znalazłam je u mnie w pokoju.Leżały na łóżku.Pomyślałam że to prezent dla mnie.Dziękuję wam!-powiedziała i nas przytuliła
-Mamy jeszcze jedną wiadomość-powiedziała Nina
-Jesteśmy parą z Eddi'm!
-AAAAAAAA najlepszy prezent jaki mogliście mi zrobić.Uwielbiam was!
Później była impreza.Wszyscy tańczyli,Alfie oczywiście jadł,Amber chwaliła się prezentami Trudy.A ja siedziałam znudzona na krześle.
-Zatańczysz?-zapytał Eddie
Popatrzyłam się na niego niepewnie
-No proszę-powiedział i uśmiechnął się do mnie
-No dobra
Eddie wyciągnął mnie na parkiet.tańczyliśmy przez całe 2 piosenki.Mój humor się poprawił

Oczami Cornelii

Eddie to naprawdę niezłe ciacho i gdyby nie było tej całej Williamson już dawno byłby mój.Ale skoro nie chciał być ze mną po dobroci.Wszyscy byli na tej głupiej imprezie u tej cholernej modnisi której z całego serca nienawidziłam.Weszłam do jej pokoju.na stoliku nocnym zobaczyłam telefon Patricii.Postanowiłam że wyślę Sms'a do Eddiego.Brzmiał on tak:
,,Cześć Eddie.Nie możemy dalej być razem.Nie rozmawiajmy na ten temat.Kocham Jeroma i to z nim chcę być"
A na koniec dodałam zdjęcie Williamson i Jeroma jak się całują.Nie było czegoś takiego ale przerobiłam zdjecie Jeroma i Joy.na miejsce Joy wkleiłam Patricię.Wygladało to tak realistycznie ze aż prawdziwie.Następnie wysłałam do Eddiego..

Oczami Eddiego

Na imprezie było super.Zmęczony wróciłem o 21.Spojrzałem na komórkę i zobaczyłem Sms'a od Patricii.gdy go czytałem czułem jak moje serce rozpada się na milion kawałków.I to zdjęcie...rzuciłem telefon na łóżko Fabiana a sam rzuciłem się na swoje.Nie wiedziałem co mam zrobić

Oczami Patricii

Byłam bardzo zmęczona po imprezie.chciałam sprawdzić czy nikt do mnie nie dzwonił,ale nie wiedziałam gdzie położyłam telefon.
-Hmmm...może u Eddiego?-powiedziała Joy
-Tak masz rację.Sprawdzę...
Po chwili byłam w pokoju Eddiego.leżał na łóżku i nawet się nie przywitał
-Wynoś się stąd!
na początku myślałam ze żartuje
-Nie słyszałaś?Wyjdź!
-yyyy ja tylko po telefon
zabrałam telefon i zobaczyłam na pozycje wysłane.To co ujrzałam..nie mogłam w to uwierzyć.Na 100 % Cornelia to zrobiła.Postanowiłam to wyjaśnić jutro z Eddi'm bo dziś biedny myśli ze to ja napisłam.Pokazałam to Joy
-Jak mogłaś mi to zrobić!?Nienawidzę cię.-zakrzyczała
-Joy?chyba w to nie wierzysz?
-Mam dowód!-krzyknęła i wybiegła z płaczem z pokoju

Joy myślała że ja się całowałam z Jeromem.Fuu....Położyłam się na łóżku i momentalnie zasnęłam.Kiedy się obudziłam ktoś zapukał do drzwi.Otworzyłam był to Jerome.Od razu gdy wszedł zaczął mnie całować przyciskając do szafy.Mimo ze za nim nie przepadałam..odwzajemniłam pocałunek

Ale namieszałam xD Następny za 100 komentarz.Żart za 10 <3

16 komentarzy:

  1. Bleeeee jak to!?! Super rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak to.Idę się schować bo jeszcze oberwę xD A u ciebie się Fabicia z Peddie zrobiła.Dostaniesz za to!xD :3

      Usuń
  2. Błagam powiedz,że ten pocałunek z Jerome'm to sen!Super rozdział!Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ale jak zapewne zauważyłaś Pat się obudziła :3

      Usuń
    2. Ale mogła to zrobić w śnie...Miała sen,w którym się obudziła i całowała się z Jerome'm.

      Usuń
  3. AAAAAA!!! NIE NO JA CIĘ DORWĘ ZGADZAM SIĘ Z WYRAŹNIE INNĄ .

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooop ale super!!!
    Nieeee calus z Jeromeme!
    Kurcze moje Peddie <33

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz,Zapraszam do przeczytania mojego beznadziejnego prologa.Opowiadaanie będą lepsze :)Chybba...

    OdpowiedzUsuń
  6. bleeeeeeeeeeeee Patrome fuuu Peddie 4ever! <3 plis zrób ze to był tylko sen np Joy... ale nie że całus z Jeromem jak to by się stało ja nie chodzę na zadne stronki przez 10 lat!!!! i nic nie oglądam przez 20!

    OdpowiedzUsuń