Playlist

wtorek, 16 lipca 2013

♦Rozdział 5♦"Maro!?Ty widzisz jak on się na nią gapi?"

Oczami Eddiego

Po tej scenie z pocałunkiem moim i Patricii Cornelia szybko pobiegła do salonu.Chyba płakała.W sumie to się jej nie dziwię po tym co jej Pat powiedziała na przykład ,,Rude jest fałszywe".Mogło zaboleć.
-Patricio!?Co to robisz?Przecież my..
-No wiem...przepraszam ale ja..ja się boję że będziesz wolał ją ode mnie.
-Takim zachowaniem tylko pogarszasz sprawę.Ona jest tu nowa a ty już na nią najeżdżasz.?To nie w porządku.
-No to w takim razie dlaczego mnie od siebie nie odepchnąłeś?
-Bo..
-Bo?
-Nie chciałem przy niej..rozumiesz
-No przyjmijmy że rozumię
-Chodźmy lepiej na kolację
-Taak-powiedziałem
Na kolacji wszyscy zachowywali się normalnie.Alfie jadł kanapkę z dżemem i szynką,Amber go powstrzymywała.Nina uczyła się czegoś z Fabianem.Joy gadała o czymś z Jeromem.Patricia coś  ględziła z Marą.A Cornelia?Jedynie ona była jakaś taka...nie w sosie

Oczami Patricii

-Maro!?Ty widzisz jak on się na nią gapi?-zapytałam nerwowo kujonkę
-Nie przesadzaj!Jest nowa.Musi się do niej przyzwyczaić.Do jej wyglądu,zachowania.Zazdrosna jesteś?-zapytała mnie Mara
-Ja?Ale że ja?Ja ?Patricia?O..?Nie no coś ty niepoważna jesteś?
-Przecież widzę..
-Oj no może trochę...-powiedziałam
-No czyli zazdrosna jak cholera.
-Ej!Tego nie powiedziałam!!
-Ale to widać,słońce
-Popatrz!Oni rozmawiają.
-No ii?
Popatrzyłam się na nią ze zdziwieniem
-Ona z nim flirtuje!
-Przecież nic nie słyszysz!
-Ale to wiem!-powiedziałam z przekonaniem
-Jak może woleć ją ode mnie?Przecież się całowaliś..
-Co!?-zapytała podekscytowana Mara
-Nie..Nic
-Gadaj!
-No dobra-powiedziałam i opowiedziałam Marze całą historię.
-Ooooo
Nic nie powiedziałam tylko uśmiechnęłam się
-Co ty taka chodzisz radosna ,Trixie.Zapewne coś z Eddi'm?-zapytał Jerome
-My..pocałowaliśmy się-powidziałam to specjalnie aby dopiec Cornelii
Eddie wyraźnie był zestresowany tą sytuacją.Popatrzył się na mnie i na Cornelię dziwnie i zniknął gdzieś w kuchni
-Dlaczego mi nic nie powiedziałaś?-zapytała Joy
-Chodźmy już!-powiedziała
  i pociągnęła mnie za ramię
Nic nie powiedziałam tylko poszłam razem z moimi przyjaciółkami:Amber,Niną i Joy do naszego pokoju aby im o wszystkim opowiedzieć.Gdy już to zrobiłam
-Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wiedziałam że do tego dojdzie!-krzyczała podekscytowana Amber.
-Co wy tu robicie?Dziesiąta już wybiła ale szpilki nie usłyszałem.Millingotn,Mercer,Williamson.Martin:Jutro przez cały dzień sprzątacie.. i myjecie klozet.Oooraz jutro przygotujecie śniadanie,jasne?-zapytał Victor
-Jasne,Victorze-powiedziała Nina
-Amber!?Musiałaś krzyczeć tak głośno?-zapytała Joy
-Sorka..
-Dobra,nieważne.Przeżyjemy.Zaraz wracam idę po wodę.

Oczami Eddiego

po kolacji pomogłem jeszcze Cornelii posprzątać.Rudowłosa dziewczyna była bardzo miła.Myślę że Patricia źle ją oceniła i powinna ją przeprosić.Gdy skończyliśmy Cornelia usiadła na kanapie i wybuchła głośnym płaczem.
-Co się stało?-zapytałem i usiadłem obok niej
-Miałeś iść-powiedziała smutno
-Nie odpowiedziałaś na pytanie.
-Nie wiedziałam że tu jest tak trudno zdobyć jakąś sympatię.Jedna laska modnisia boi się dotknąć kanapki bo sobie paznokcie zepsuje.Druga rzuca się o to że ktoś mnie na ciebie popchnął.To błąd że tu przyjechałam .Głupia jestem
-Oo nie.Wcale nie jesteś głupia powiedziałem i przytuliłem ją do siebie.
Pech chciał że w tym momencie do jadalni weszła Patricia.Na jej twarzy widać było nienawiść
-Czy ja wam przypadkiem nie przeszkadzam?-zapytała



No i jest 5 rozdział.Trochę później ale zazwyczaj wtedy mam czas <3.Trochę krótki ale chociaż jest..Następny za 10 komentarzy :).Może trochę za dużo ale chcę sprawdzić kto to wgl czyta.Mam pytanie do Patricii Miller: Czy mogę z twojego bloga pobrać sobie nagłówek do mojego bloga?
Bo na pocztę nie doszło.



10 komentarzy:

  1. No weź dawajnow! Juz!
    Jest świetny ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nagłówek super!! Odpowiedź na pytanie: Który nagłówek? Musisz mi powiedzieć dokładnie hehe ,a moje pytanie to: Nie podobają ci się te co zrobiłam dla ciebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie podobają się.Tylko chcę sobie pobrać bo na pocztę mi nie doszedł xD

      Usuń
    2. twoje zamówienia są na blogu z grafiką przy moim pierwszym poście. Możesz je pobrać ,bo w końcu są dla ciebie hehe i nie musisz mi tego zgłaszać :D PS/ w moim komentarzu powyżej miało być rozdział super ,a nie nagłówek haha nie wiem jak mi się to napisało

      Usuń
  3. Super!Dodaj szybko kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny rozdział. I bardzo ciekawy. Czekam na kolejjjjny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny!
    Ale żal, nie wiem dlaczego wkurza mnie Eddie ;/
    Ma być Peddie!

    Czekam na next!
    Zapraszam do siebie : loveinhouseofanubis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny<3 dawaj szybko next!!!

    OdpowiedzUsuń