Playlist

niedziela, 14 lipca 2013

♦Rozdział 4♦ "Eddie nie słuchaj jej!Rude jest fałszywe!''


Oczami Patricii

-Aaa..le co to zrobiłaś?-zapytała Nina
-Połączyłam je?-zapytałam niepewnie
-A da się je odłączyć.Pociągnij swój wisior a raczej jego oko-powiedziałam
Okazało się że się da.Ale postanowiłyśmy je złączyć.
-Może jest tu taki symbol?-zapytała Amerykanka
Tak jak powiedziała Nina szukałyśmy symbolu.Minęło 30 min a my nic nie znalazłyśmy.
-Jestem głodna-mówiła słabo Nina
-Masz,weź moją kanapkę-powiedziałam i wyciągnęłam kanapkę z torby.Drugą wzięłam dla siebie
-Dzięki
Siedziałyśmy może 5 minut na ziemi rozmyślając nad tym jak się stąd wydostać
-Popatrz!-zakrzyczała Nina i wskazała palcem na jakąś szafkę
-No co?
-Nie widzisz?Ten symbol
-Aaa no tak-powiedziałam i kazałam Ninie złączyć oba wisiory.
-Uf...no to co?Przykładamy?-zapytała
-Tak-westchnęłam
Nina starannie przyłożyła dwuoczny wisior do szafki.Szafka otworzyła się.
-Ciuchy!?-zakrzyczała zdenerwowana Nina
-Jak to!?
Razem z Niną wyrzuciłyśmy z szafki wszystkie ciuchy.Dalej okazało się że znajduje się.......przejście.Nie wiedziałyśmy jakie ale czy to ważne?Bez zastanowienia ja i Nina weszłyśmy do szafki.Okazało się że przejście prowadzi na....strych!!
-Aaa Nino tak się cieszę że tu jesteśmy!!-zakrzyczałam i przytuliłam Ninę
-Ja teeż!!
-Co tu się dzieje?-na strych wszedł Victor.
Widocznie za głośno wyrażałyśmy emocje.
-Zadałem pytanie...
-Bo...my...ee...my szukałyśmy czegoś ciekawego na temat tego domu!-powiedziała podekscytowana Nina i wzięła do ręki jakieś stare zdjęcie Domu Anubisa.
-Bez mojej zgody?-powiedział i wręczył nam szczoteczki do mycia toalety
-Chcę widzieć w nich swoje odbicie
-Tak Victorze-powiedziałyśmy równocześnie
Zmęczone poszłyśmy do swojego pokoju.Słychać było że jest tam Alfie,Amber,Fabian i Eddie.
-Jak my je stamtąd wydostaniemy?Martwię się o Ninę-powiedział Fabian a na twarzy Niny pojawił się szeroki uśmiech.
-A ja o Patricię-westchnął Eddie.Aż się uśmiechnęłam
-Wchodzimy?-zapytałam a Nina pokiwała twierdząco głową
-Niespodzianka!-Krzyknęłyśmy.
-Nino!-krzyknął Fabian i przytulił dziewczynę.A ja rzuciłam się na Eddiego.
-Jak wy wyszłyście?-zapytała Amber
Opowiedziałam wszystko ze szczegółami
-Wooow.Jutro nam to pokażecie.
-Jasne.A teraz chce się położyć.Było tam zimno.
-Gaduło.Wszystko w porządku?Chcesz moją bluzę?-zapytał Eddie
-Nie.Położę się w łóżku...-powiedziałam i uśmiechnęłam się
-Yyy chcesz nie wiem?Herbaty?Kawy?Kakao?Cappuccino?
-Może...Kakao?
-Jasne.
-Ooo coś tu się kroi-powiedziała Amber
Nic nie odpowiedziałam tylko się uśmiechnęłam
-Amber?mogłabyś dziś przenieść się do Alfiego?Chciałbym spędzić trochę czasu z Niną
-Jasne-powiedziała blondynka i wyszła
-Joy dziś idzie do Jeroma czyli że Eddie i ty możecie spać w naszym pokou-powiedziałam
Do pokoju wszedł Eddie
-Proszę-powiedział z uśmiechem i podał mi kakao
-Słyszycie?
-Ktoś nowy przyjechał bo słyszę ,,Cześć nowa gwiazdko"
-Chodźmy sprawdzić

Oczami Eddiego

Zanim Nina,Fabian i Patricia zdążyli zejść na dół ja już tam byłem.Ujrzałem jakąś nową:rudowłosą.
-Cześć?Jestem Corneli..-nie dokończyła do ktoś ją na mnie popchnął
-Oo matko przepraszam
-Nie.nic nie szkodzi.Przecież to nie specjalnie
-Ładnie pachniesz...-stwierdziła.Czułem się..dziwnie
-Czy ktoś tu ładnie pachnie.Eddie nie słuchaj jej!Rude jest fałszywe!-powiedziała Patricia.Wyciagnęła z torby   picie które chyba poszłoby w ruch.Na szczęście Fabian powstrzymał ją przed tym czynem.

 -Wypraszam to sobie..
-To nie koncert życzeń.A mówisz że Eddie ładnie pachnie?-zapytała Patricia podeszła i pocałowała mnie.
-Taak masz rację.
-Patri..-nie dała mi dokończyć tylko po raz kolejny mnie pocałowała
 Przepraszam że długo nie było rozdziałów ale nie miałam czasu xD.Jest Peddie ale nie cieszcie się.Proszę o komentarze <3.
Cornelia



10 komentarzy:

  1. świetne <3
    jak mam się nie cieszyć jest peddie huura :*
    a jeśli ich rozdzielisz to w łeb patelnią oberwiesz obiecuję hahha:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba oberwę :D Bo w następnym rozdziale już nie będzi tak happy xD

      Usuń
    2. Oberwiesz!!! Słono oberwiesz!!!

      Usuń
  2. Osz tyyyyyy!
    Dopiero co razem a już zaraz oddzielnie!
    Aje i tak je kocham <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Śmieszą mnie te gify z Patricią ^^.
    Rozdział świetny. Szkoda, że Peddie na tak krótko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że gify się podobają.Szukałam długo xD

      Usuń
  4. Osz ty! Właśnie, że w następnym rozdziale i cały czas ma być happy Peddie! Słyszysz ? :D
    Uwielbiam gify^^

    Czekam na szybki next!
    I jak ta dziewczyna będzie coś próbowała z Eddiem..Oj już ja pomyślę co zrobić, hahahha!

    Czekam!
    Zapraszam również do siebie : loveinhouseofanubis.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ♥♥
    czekam na next ;**

    gify z Pat i Fabianem super ♥♥♥
    reszta tak samo ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana
    http://storyhoa.blogspot.com/2013/07/nominacje-libster-blog-award.html
    Przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń