Playlist

czwartek, 25 lipca 2013

♦Rozdział 9♦"Udowodnię że się mylisz."

Oczami Patricii

Obudziłam się leżąca na podłodze.Czyli jednak ten pocałunek z Jeromem to tylko sen.Na szczęście...Ale to co Cornelia zrobiła to jednak nie był sen.Wszyscy mnie nienawidzili.Po chwili do pokoju weszła Nina i Amber.Zaraz będzie kolejna afera
-Co się stało?-zapytała Nina
Opowiedziałam dziewczynom całą historię.Były bardzo zainteresowane a w ich oczach było widać gniew.Nie wiem czy była ona skierowana do mnie czy do Cornelii.
-Ale flądra!-zakrzyczała Amber
-Wierzycie mi?
-Jasne-powiedziała Nina
-Idź do Eddiego to wszystko wyjaśnić-powiedziała Amber
-Myślisz?
Pokiwała twierdząco głową
Tak jak powiedziała Amber tak też zrobiłam.Weszłam do pokoju Eddiego.
-Czego chcesz?-zapytał
-Eddie posłuchaj,ja wiem że ty myślisz inaczej,i że mnie nienawidzisz.Udowodnię że się mylisz.
-Popatrz.To jest zdjęcie Joy i Jeroma jak się całują.A na miejsce Joy jest wklejona moja twarz.Wystaje tutaj kawałek jej włosów.Eddie,to fotomontaż.Cornelia jest do tego zdolna.Eddie...proszę uwierz  mi.
Eddie nic nie mówił tylko patrzył na zdjęcie i wypatrywał czegoś.Po chwili się odezwał
-Gaduło.Ja...przepraszam że ci nie wierzyłem.Teraz ci wierzę.
-Szkoda tylko że nie przedtem-powiedziałam a w moich oczach stanęły łzy
-Wszystko między nami okej?-powiedział i przysunął się do mnie z zamiarem pocałunku jednak odsunęłam go od siebie
-Nie Eddie...-powiedziałam i spuściłam wzrok w podłogę
-Dlaczego?przecież ci wierzę
-Ale przedtem...-nie dokończyłam tylko wyszłam z pokoju




Przepraszam że nie było rozdziału przez pewien czas  ale nie miałam weny.Ten rozdział to wstęp do kolejnego.Dlatego bardzo krótki.Proszę o komentarze.Sorka że nie ma Peddie.Ja już idę bo zaraz mogę oberwać xD

6 komentarzy:

  1. świetny. Szkoda, że krótki :/ :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny dasz dzisiaj next ??? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ♥♥♥
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. No i mówiłam,że to sen!Hahah miałam rację!
    Super rozdział!Szkoda,że krótki.Mam nadzieję,że szybko dodasz nowy i będzie długi!No i oczywiście,że Peddie się pogodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racje miałaś xD Ale na Peddie sobie poczekasz c:

      Usuń
  5. O nie! Ja chcę Peddie!
    Głupi Eddie, dlaczego jej wtedy nie uwierzył?
    Ale jak dobrze, że to sen!
    Matko, hahaha już się bałam xdd
    Dodawaj szybko next
    Dłuuugi !
    Czekam !
    Zapraszam też do siebie, właśnie dodałam nowy rozdział. Może skomentujesz? - loveinhouseofanubis.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń