Playlist

środa, 10 lipca 2013

♦Rozdział 3♦"Dróg jest 100 jak nie więcej a szansa że znajdziemy dobrą wynosi 10%"

Oczami Patricii

-Ale co to może być?-zapytał rozdrażniony Fabian obracając w ręce naszą zdobycz.Rozdrażniony był dlatego że myślał ponad 10 min i dalej nic.
-Gdzie go znalazłaś?-zapytała Nina
-Podeszłam i wskazałam Ninie to miejsce.
Pokój pierwszy
-Tu jest znak Oka Horusa!-Zakrzyczała podekscytowana Nina i przyłożyła swój wisior do tego znaku.W tym momencie druga deska się przesunęła.Utworzyło się malutkie przejście.Cała Sibuna weszła pojedynczo.Było tam pusto.Malutki ceglany pokoik z jakimś obrazem.Podłoga cała czarna.Były na niej dwie kafelki.Przypadkowo na jednej stanęłam ja a na drugiej Nina.
-Ale tu brzydko!-powiedziała Amber
-A czego ty się spodziewałaś?-zapytał Eddie
-Jakiś kwiatów?
-Hahaha!Dawno by już uschły
-Popatrzcie!Tu jest ten znak.Dokładnie ten co jest na wisiorze Patricii.
-Eddie przyłóż go tu-powiedziałam a chłopak spełnił to o co go prosiłam.Nic.
-Kto go pierwszy wziął do ręki?-zapytała Nina
-No..ja-powiedziałam
-No to dajcie go Patricii-powiedziała a Eddie oddał mi wisior
-Przyłóż go
-Ale po co?
-Przyłóż
Zgodnie z rozkazem Niny przyłożyłam wisior do znaku i..momentalnie razem z Niną zleciałyśmy na dół.Byłyśmy w jakimś pomieszczeniu-jakimś pokoju.Chyba chwilę byłam nieprzytomna.Spojrzałam na Ninę-leżała bez ruchu.Wyciągnęłam z torby wodę i lekką chlusnęłam jej w twarz.Zadziałało
-Matko!Gdzie my jesteśmy!?-zapytała zdziwiona
-Popatrz do góry
Równocześnie zobaczyłyśmy do góry-widzieliśmy Eddiego,Amber,Alfiego i Fabiana.Byli jakieś 4 metry nad nami.Spojrzałam na dół-ujrzałam jak przez światło na ziemi odbija się identyczny wzór jaki był u góry na  tych dwóch kafelkach na których stałam ja i Wybrana.To pewnie przez nie zleciałyśmy.Opowiedziałam Ninie o moich przypuszczeniach.
-Możliwe..-powiedziała zamyślona i spojrzała w dół
-Popatrz tam są jakieś dróżki.Znaczy 7 dróżek.ja sprawdzę pierwszą a ty drugą.Spotykamy się tutaj,okej?-zapytałam
-Nino?-zapytał Fabian
-Tak?
-Nie martwcie się.Wyciągniemy was jakąś z tąd.Spokojnie.Wrócimy jeszcze bo na razie idzie tu ktoś.
-Dobrze..-powiedziała ze smutkiem w głosie
Po tej rozmowie poszłyśmy na te dróżki.Pierwsza była krótka.Później było kolejne siedem.Wybrałam pierwszą-znowu krótką.Później znowu siedem dróg.Cofnęłam się do punktu wyjścia.Nina tam już była
-7 dróżek,potem znowu kolejne 7 i zapewne potem znowu 7-powiedziała
-U mnie tak samo
-Któraś z nich musi gdzieś prowadzić-powiedziała Amerykanka
-Na pewno.Dróg jest 100 jak nie więcej a szansa że znajdziemy dobrą wynosi 10%.
-Może coś na ścianie?
Przeszukałyśmy wszystkie czarne ściany i nic.Pustka.
-Oko do oka,głowa do głowy-słyszłam w głowie głos mojej  babci
-Nino?Daj na chwilę Oko Horusa-powiedziałam a Wybrana podała mi swój wisior
Do jednej ręki wzięłam mój wisior a do drugiej wisior Niny.Zaczęły się kołysać w swoim kierunku-przybliżyłam je do siebie.Oko Horusa zaczęło obkręcać się wokół mojego wisiora.Aż po chwili złączyły się i powstał jeden wisior z dwoma oczami.


Wg mnie beznadzieja.Dziś może będzie drugi ale teraz będę jechać na basen.Proszę o komentarze <3

15 komentarzy:

  1. Jaki tam beznadziejny. Super ci wyszedł. Czekam na następny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ci wyszedł czekam na kolejny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ;)
    I kto będzie nosił/ miał wisior? Pat ? ;)

    Czekam na next.
    Zapraszam również do siebie : loveinhouseofanubis.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdzialik!! :D No to napisz mi jakie ma być tło i nagłówek na gg lub w komku to zacznę robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób wszystko po swojemu.Wzoruj się na swoim bo robisz genialne <3 Ma być Eddie,Pat i napis Story of Us a kolor seledynowy.Reszta mi obojętne :D

      Usuń
    2. spox! :D Gdzie ci go wysłać?

      Usuń
  5. Obecnie mi gg nie chodzi więc wyślij na iwonella69@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okay. Mam tylko chwilowy problem z programem ,ale jak się tylko naprawi zabiorę się do roboty. :D

      Usuń
    2. ej ,a nie obrazisz się jak dam trochę inny kolor. znaczy bardziej zielony niż seledynowy?

      Usuń
  6. genialny ♥♥♥
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Extraa! Kiedy następny!
    Zapraszam do obserwowania mnie :*
    Ja ciebie już obserwuję ;*
    storyhoa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń